I sandaler



dock inte av plast och i min hand höll jag ingen glass utan koppel till 2 Papilloner.

Jag som missat att anmäla till Västerås &( & till Ödeshögs inoff utställning)

sparkade på mig själv i förmiddags, så Tekla & Cookie kom i väg på lite social träning i Ödeshögs Folkets Park.

Det var väldigt trevligt att träffa hundar och människor.

2 timmar klarade jag av sedan var det dags att återvända till hemmets lugna vrå.

Tidig middag där efter siesta!!! Jag fattar inte att jag inte orkar vara vaken( kanske tur att jag missade anmälan till Västerås) längre stunder??? Verkar nästa läge för ett samtal till Vårdcentralen??

Kommentarer

vickan sa…
Va FIIN hon är lill-pluttan!
o tack för ditt inlägg. Visst är det säkert så att det egentligen är mest "skitsnack", men ja vågar inte chansa hehe. Ja fick för mej att hon blev jäääääääääätte lös i knäna bara för att hon löper nu. Och det har hon INTE varit förut, men det är nog psykiskt hehe. Förmodligen är det inte så :)
www.victorium.blogg.se/

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril