MEN, SNÄLLA;SNÄLLA; SNÄLLA!!!

Eller är det kanske andra ord jag bör använda????
Nog för att det är bra att ha fantasi,men än bättre att ta reda på fakta innan man sprider ILLVILLIGA rykten. För när jag kallade Belle mitt "lilla" Hjärtebarn, så syftade jag på att hon ligger mig väldigt varmt om hjärtat, att hon dessutom verkar väldigt godhjärtad gör väl inte saken sämre, men ....där i från till att få det till att hunden är sjuk....det .........är mycket fantasifullt och dementeras här med.
Så jag hoppas att den som spred ryktet så snabbt kan vara lika snabb på att dementera det hela .

Kommentarer

Kristina sa…
Ha en skön Valborg och 1:a Maj
Kram
LAINE sa…
Oj, ja du Lala det kan konstateras att vi människor tolkar allt utifrån eget huvud, vad tråkigt att någon spridit ett så felaktigt rykte. Jag tolkade det i alla fall som att hon är ditt lilla gulletroll. Vilket jag mycket väl förstår. Jag skulle också ha henne nära mitt hjärta om hon var min. Puss på hjärtebarnet och kram till dig, från LoVS

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril