Afton rodnad

Om nu dagen började i gyllne sken, så bjöd kvällen på detta vackra ljus innan solen behagade gå till natt vila bakom träden.Under dagen i övrigt blev det lite dimma ett tag på förmiddagen.
Trots det så hade vi en underbar utevistelse med barnen i dag.
Vi var nämligen nere vid Lagunen, där vi grävde i sand, lekte med vatten och hade kul.
Vi gick även upp till campingens lekplats , där vi var pirater och ropade Skepp o`hoj, land i sikte m.m.
Under kvällen han jag med att umgås med och njuta av mina hundar.
matchen LHC - HV 71 !!! En rysare!!
Jag som är "totalt" ointresserad av sport, är faktiskt lite engagerad!!
En period kvar!!

Man borde väl göra som Maja,
koppla av för varken hon eller jag kan ju i alla fall påverka resultatet i Hockeyn.



Kommentarer

Kristina sa…
Vilken underbar solnedgång.

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril