Upp & Ner igen

Precis som livet i övrig så går det upp & ner för hundarna i terrängen.
Brrr! I dag är det åter lite kyligare i luften, jag tror att vinden var
nord västlig, vilket kan förklara saken.
Nästan som fredag är det för mig i dag!
Jo ,för i morgon är jag ledig.
Det skall bli skönt, men det står en del på programmet.
Lill bilen skall på bilprovning, Kryddan skall blodtestas så vi får veta om Rabies vaccinet har tagit, ( sedan kan man om man vill, har tid och råd, ge sig ut i den stora vida världen.
Vi får besök också, från Nyköping. Det blir kul att återse Ing-Marie och jag tror hon tycker det blir kul att träffa hundarna , för som ni vet intet är som väntans tider.
Jag misstänker att jag kommer att återkomma till det där med väntan, när jag går på min valp-ledighet och valparna dröjer med att behaga komma ut i vår värld.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril