Jag är tillbaka

Nu backar vi till lördagen, den 12 april. jag vaknade vid 7-tiden,då låg ett tunt lager av vitt puder på marken. Gäsp, Henric skulle i väg på kurs för folk som håller kurs ( i eftersök ). Eftersom jag inte hade någon brådska så återvände jag till sängen i hopp om att solen skulle lysa när jag skulle behaga gå upp( det var ju så underbart väder i fredags).Så här såg det ut när jag vaknade ( runt 9 - tiden),
inte nog med det det fortsatte vräka ner snö tills klockan var 13:30, där efter började det töa.
Titta så tveksam Lotta är till att gå ut, ja det var bara de 3 yngsta som glatt blötte ned sig och kom in med snö i "armhålorna" .
Ja till och med Stella, denna mycket vädertåliga dam, verkade tycka att tiden utomhus kunde begränsas till minimum.

Ja, jag vet , jag tycker om snö och det var vackert,men....
mellan 15 nov och 15 mars känns det betydligt bättre än nu .



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril