LHC

Lotta gillar resultatet av aftonens match, LHC -HV 71 = 6-4
Vi kan tänka oss att Woodis husse i Linköping är såå nöjd.
Själv vet jag inte om jag törs gå till jobbet?? Jag bor ju närme HV land än LHC men jag får väl skylla på att min mamma var från Östergötland och hålla näsan högt.
Förmiddagen var kall och ruggig här , med en fuktig kyla som kröp in under kläderna. Tack och lov blev det skönare väder med sol och värme på em. Fast jag måste erkänna att det verkligen har känts att det var måndag i dag!!! Inte kul!! Ljudnivån har varit osedvanligt hög och varken jag eller mina närmaste kollegor har känt oss speciellt pedagogiska i dag.
I bland kan man lyckas fånga barnens uppmärksamhet genom att sänka rösten, så var det definitivt inte i dag. Nå, tack och lov i morgon är en annan dag och det är inte måndag.

Stella struntar i både kyla och vad det är för namn på dagen, hon har förmågan att leva här och nu samt ta till vara på det gottaste. Vi har alla mycket att lära oss av våra och andras husdjur.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril