Ledig fredag

Njutbart !! bara vetskapen om en extra ledig dag. 4 dagars vecka är ganska okej, tycker jag, eller som på vissa ställen jobba 3 (4) dagar vara ledig lika många dagar året runt ( bortsett från semester förstås). Solen sken redan när vi vaknade, härligt ,härligt, men lite kyligt i luften.

Julie pigg på nya äventyr.
Maja & Lotta läser morgontidningen.
Kul med besök, det tyckte både hundarna och vi 2-benta.
Samtals ämnen saknas inte, och att hundar var ett av samtals ämnena förvånar väl ingen.
Det är lite kul att fler än vi ser att hundarna ÄR dräktiga.
Bilen klarade besiktningen , Kryddan kom hem med bandage och var lite viktig efter sin blodtest, nu väntar vi på svaret, så får vi se om det blir ett EU - pass utfärdat för hennes del.??
I kväll är det Match igen, vinna eller försvinna!!!
Jag hoppas att Gustav har röstresurser nog att skrika på rätt ställe även från oss här på Lövlunda/ Målskog i Gränna trakten.
I morgon kommer nytt besök, jag hämtar Gistedt vid 11-tiden.
I morgon skall Sizzla ställas ut!!! Premiär i offentligt sammanhang.
Gissa om jag håller tummarna??
på tal om det Grattis till Zorro som skötte sig bra förra lördagen.
Ja, det blev ingen topp placering, men efter att ha sett prislistan så, förstår jag att just den domaren gillar stora hundar!!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril