Mera Vera

Vera får fortsätta att dekorera bloggen på dagens (troligtvis sista ) inlägg.
En lång dag lider mot sitt slut.
Inte bara lång utan även en bra dag.
Vädret var så skönt och ute börjar det bli så grönt. Jag såg skillnad bara från i morse till i kväll när jag körde samma väg, det växer så det knakar,
ja man kan faktiskt höra hur det knäpper och spritter i växtligheten.
Jag fick i alla fall många sköna timmar med hundarna i dag.
På kvällen åkte hela arbetslaget i till Jönköping för att gå på föreläsning.
Namnet på föreläsningen var Sim sala bim, lite exotiskt eller hur??
Ja, vi fick inspiration och lite ny tändning, samt bekräftelse på att vi är på rätt väg ( för det mesta).
Blått är väl inte min personliga favorit färg , men jag måste erkänna att som bakrund till Vera är himmelen väldigt dekorativ och i mitt tycke så är det inte bara bakgrunden som är snygg. Nu måste jag se till att komma i säng snart. Övriga husets invånare snusar och snarkar lugnt och tryggt.
Själv hinner jag väl läsa 3-4 sidor innan jag slocknar.
God natt.

Kommentarer

Kristina sa…
har skratt krampen lagt sig?

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril