Nyhetsdags

Nej , det är ingen igelkott!!! Det är bara en väldigt avslappnat Julie. Vilken dag!!! underbart väder, och trevligt sällskap.
Jag hämtade Ann G vid 11-snåret.
På väg hit körde vi i näst intill snigelfart.
Att vi gjorde det berodde inte på haveri hos bil eller förare utan på det faktum att VÅREN fanns utanför bilrutan.

Väl på plats här hemma , så satt vi ute i en timme eller två.
Därefter gick vi in och fixade till en lunch/ middag som var så oerhört njutbar,
Nja, smaken är ju som bekant som akterparitet.
Henric gillar inte denna gröna ärtsoppa ( Creme Ninoin), men han var på skjutbanan i Ödeshög med elever från jägarkursen, så vi lagade mat efter vårt behag.
Mer nyheter.
Gustav är hes( efter att ha tillbringat kvällen i går på Cloetta center).
Woodi, har fått något onyttigt i ögat och uppsöker troligen veterinär i dag, i sällskap med sina 2 benta.
Kompisen/ webbmastern Anita J, fick valpar i natt eller i går kväll eller i morse( jag pratade med henne sent i går kväll)
Grattis 2 Phalene tikar och en hane.
Fast det är klar det är ju hunden och inte Anita som fick valpar.
Ännu mer nyheter!!!
Sizzlas premiär , hon blev 2:a juniortik med HP,
kritiken som jag har fått läsa var strålande och som jag förstår det av andra på plats, så var placeringen välförtjänt.
Grattis Jenny, på´t igen!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril