Jag kommer i håg att jag skrev att

Kryddan
Merry

Hundar och husse snusade och snarkade i min närhet i går kväll när jag skrev mitt sena blogg inlägg.


Jag besparar er ljud effekterna, men ni kan se att det såg rätt skönt ut. Maja


Vera




Julie & Lotta
Hundarna var nog rätt trötta, för inte ens Maja orkade grymta när jag kröp ner i sängen, däremot blev de en viss omplacering av hundarna.
Merry intog min mage, Maja låg mellan Henric och mig på kuddnivå, Lotta kröp upp på min väster arm och Julie kröp in under täcket på höger sidan.
Vera & Kryddan sov dock som stockar och rörde sig över huvud taget inte alls.
Mitt läsande begränsades dock inte alls till 4-5 sidor, troligen minst det 10:o dubbla för jag släckte lampan kl 24:40.
Spännande bok ( Marklund) men jag kunde inte somna.
Den natt människa som jag egentligen är, såg sin chans och vaknade till.
Inte bra att gå på autopilot.
Denna dag har jag väl varit ganska trött, men väder, kamrater , barn och hundar har gjort att livet känts livat ändå.
Grattis till Christina T som fyller år i dag. ( med samma fantastiska födelse år som jag)
Och min vän Lena LQ!! Född några år senare ungefär si så där sju.
( kom i håg att du lovat ut ditt hus när jag skall på världsutställningen).
Pasi fyllde år i går , så även Åsa P.
Klasskamraten från Lärarhögskolan Ann L ( på den tiden, hette hon så) fyller år i morgon.
Hoppas att ingen är glömd.
Även ni jubilarer kan vara glada att ni slipper ljud effekter, för min sång har troligen inte blivit så mycket bättre med åren.













































Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril