Barnbarn

Olivia, vackert namn tycker jag, att det dessutom associerar till något så, nyttigt och användbart som Oliver i all dess former gör inte mig något.
Bilden är faktiskt någon dag gammal , men troligt vis har Olivias föräldrar annat att göra än att maila bilder till oss stup i kvarten. Jag och maken hoppas i alla fall att de alla i den familjen mår bra och att de får sova då och då. Vi hoppas också att de 4- benta Merry barnbarnen fortsätter att må bra och att i detta fallet övriga familjen får sova några ostörda timmar om natten.
Det är krävande med nyfödda i familjen,


Oavsett ras, kön eller antal ben, men det är även oerhört givande och berikande , att på nära håll få följa med i det nya livets första tid.
( och senare med)
I övrigt kan jag förtälja att sol och värme samt doft av ko-skit fortsatt flöda över Gränna.
Under dagens arbets pass har jag fått minst 4 1 /2 tim frisk luft
( inklusive , dyng stanken).



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril