Den bilden

Pryder framsidan av Klubbarps senaste tidning, att jag blev stolt när jag fick den i min hand kan ni väl förstå. Bilden är tagen för några veckor sedan, innan damerna blivit parade.
Julie hann inte hoppa upp på stenen och blev därmed inte med på bild.
1 Maj är det utställning ( drive in) på Klubbarps hundklubb.
Ett tips till er som inte skall ut och demonstrera.
Kolla in klubbens hemsida( finns bland mina länkar) för mer info, om tider och väg beskrivning.
Samma dag har även
Motala Hundsällskap utställning ( drive in)
Så den som vill ställa ut får kanske svårt att välja.
De har också en hemsida som jag rekommenderar för mer info om utställningen.
Bägge klubbarna är trevliga och deras utställningar likaså, så släpp krattan, skurborsten,röda fanan eller vad du nu har för händerna på torsdag.
" Damma av" hunden och dig själv, för nu börjar säsongen.
Skulle det gå åt "pipan" i ringen , så har du säkerligen haft en trevlig dag bland fina jyckar och i övervägande mängd likasinnade människor.
Det som behöver medtagas ( förutom stol, vattenskål och stamtavla) är tålamod, för inoff utställningar har en förmåga att ta tid....lång tid.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril