Blivande hundägare

har besökt oss i 2 dagar. Kameror har gått varma, men inte min den här gången. Nu vet jag var 3 av de äldre valparna hamnar. Yammy skall till Nyköping, Yoyo till Västerlösa och Zippo till Huskvarna( lilla Fleur...... blir nog en Slovakisk hund)Nu undrar jag lite smått om Zherry kanske hamnar hos Anita M i Finland?? ( fast Zherry är ju 3- färgad och inte vit/ röd??)
Vad händer med Zharlotta?? blir hon kvar eller??? och finns det någon som vill ha husses lilla älskling Yosemite?? Majas son, han skall väl inte hamna allt för långt bort??? Nå, än behöver jag inte vara sömnlös över de frågorna.
Bild på Tika/ Tequila med sin matte/ handler Mirna
Till vänster på bild syns även Zappa/ Golden Leaf´s Hotshot, en liten och naggande go´hane som blev Bir i går i Vänersborg.
Ännu en bild på det vackra paret Mirna och Tika.
Tack Jaana & Brian för bilderna och än en gång Grattis med framgångarna.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril