Ja, jag kom i håg

att anmäla till utställning i Tvååker mitten på Juli. Jag har ju tyvärr missat Borås utställningen pg av jag i bland är allt för tankspridd, det gör att det känns extra bra att den här anmälan blev av.Mina försök att anmäla till Sandefjord har däremot ännu inte fungerat, men jag har några dagar kvar att envisas på, för jag vill dit....... och skam den som ger sig. i dag var det varmt och skönt när valparna utforskade omvärlden.
vi är uppe på benen nu och

skuttar fram rätt bra, fast det är klart att någon större smidighet har väl ännu inte utvecklats.

Gosa i famnen gillar vi.



Kolla in halsen och resningen, den kommer att göra sig bra i ringen.
i övrigt så kan jag förtälja att Lotta barnen äter så bra av fast föda så att Lotta har lyckats få en liten släng av mjölkstockning.
Det problemet är löst i alla fall tillfälligtvis, men jag kommer att hålla väldig koll framöver.
Majas barn.... hanen har öppnat ena ögat.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril