Bloggen

hade inte högsta prioritet i dag. Nu har väl husse till stor del tagit väl hand om våra 4-fota vänner men det stod mycket på tur ändå, när jag kom hem.
Prioritet 1 var att krama på svärmor Ulla. ( givetvis fick jag ju hälsa på alla jyckar först innan jag kunde bana väg fram till Ulla). Därefter skulle valparna ha mat , vi skulle också äta. Maten var faktiskt färdig när jag kom hem, det är ofta bra service på detta ställe. När alla var mätta och belåtna blev det utevistelse för hela gänget( tack & lov så blåste ingen bort) Lotta kollar in vad barnbarnen & husse har för sig.
Julie intar en säker position.

Två mot en är fusk!!


Ni kan inte ta mig...tror jag att Julie tänker.




Hallå morbror Zippo, vill du leka? säger Yammy.



Zherry har funnit en spännande doft.

Kolla in min top line, vänta ni bara tills jag visar mig i ringen, då...???







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril