Hundar & ungar

Men inget hembryggt äppelvin.
Här har vi firat lugnt i dag.
Jo, det blev sill till lunch och även en liten,liten OP Andersson.
Något festplats besök blev det dock inte och jag avskyr att skriva varför.
Jag skulle väl kanske kunna skylla på en och annan regnskur, men de flesta vet att lite vatten inte stoppar mig. Så, det var min begränsade rörelseförmåga som gjorde att vi beslöt oss för en hemma dag( var krämpan sitter kan kanske räknas ut) Nya bilder på barnbarnet Olivia i sommarskrud anlände nyligen i mailboxen. Nu firas väl inte midsommar i England, men visst ser hon ut som en sommarblomma.
Här är en annan blomma som tycker att vi kan väl gå ut snart igen??

Här är en annan som just gett efter för tröttheten, och hur var det nu med öronen??
Papillon= öron upp
Phalene= öron ned
Zippo befinner sig för tillfället i ett stadie däremellan.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril