Semester

Nu sitter jag med en liten go´Yoyo i min famn. Han är tack & lov så pass trött så att han bara tuggar lite slött på min tumme. I morse däremot så var det inte något slött tuggande!!! Nej! det tog en bra stund av krumsprång för att försöka ta sig från sängen till toan innan jag passerat alla valpar. Ack!! mina hälsenor behöver snart semester även de. I dag har vi sett barnbarnet "live" via nätet!! (Webb kamera, kanske något att satsa på) Häftigt och kul! Morfar njöt av direkt konversation med barn och barnbarn i England ,ja,ja,. Bilden ovan är förvisso några dagar gammal, men får ändå samman fatta dagen. Nu väntar en semester på 4 veckor & 4 dagar för min del. I den semestern så ingår Kurs helg för Henric kommande helg. Efter det har jag 3 st utställnings helger på gång.
Sista veckan har vi väl förhoppningsvis tillsammans.
Så tråkigt att vi ännu inte sålt huset i norr. Det betyder att Husbilen ännu inte är köpt. Tråkigt tycker vi, för om vi hade haft husbil, så hade vi kunnat rest hela gänget på en del av utställningarna och fått lite mer tid tillsammans.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril