Tänk att

det finns så många trevliga och härliga människor här i världen.
Jag vill sända ett extra tack och en kram till BrianSarisaks Kennel.
Han har fixat min anmälan till Sandefjord, så den 20 juli är vi där tillsammans med ett gäng hundar och hans trevliga hustru Jaana.
Ann G har varit här i dag och " beundrat"? valparna. Jag vet inte om det var det hon gjorde , men vi hade det trevligt.Käre maken stod för
" markservicen". I dag igen sken solen över oss och valparna fick vara ute. Zharlotta
Yammy

Zippo & Zherry
Inför morgon dagen har jag många att hålla tummarna för.
Utställning i Avesta, Tequila/ Tika skall dit.
"Skrutts" bror skall ställas ut.
Så jag håller tummarna för Mirna, Bitte och Lena.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril