Emma & Yoyo = sant

Nu är det inte lång tid kvar för sommarlovs lediga Emma ( fint namn, det kallade jag min första egna Setter, dessutom har Emma namnsdag samma vecka som jag fyller år) att få hem sin efterlängtade hund. I helgen kommer de att träffas och sedan är det bara en dryg vecka kvar innan den lille goe´valpen flyttar in hos sin nya familj. Som ni ser är Emma väl förberedd, ett presentkort från mormor utnyttjades i Sharpmans välsorterade butik.
Yoyo, kommer i goda händer.
Men det finns fler som är efterlängtade, I norra Finland finns Sara med familj som också väntar på att familjen skall utökas med en söt liten valp.
Ja, ja, det finns en hel del vuxna människor också som längtar efter sin valp,men jag är inte säker på att de vill vara med på bild?
( människorna alltså, för valparna bryr sig inte om de fastnar på bild eller ej)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril