GRATTIS KÄRE STOREBROR

I dag fyller min bror Christer år. Han befinner sig på Hoburgen, dit vi redan är inviterade till nästa års firande, då fyller han nämligen jämnt. Om någon utav av er såg midsommarfirandet på tv i går så var den senare delen av programmet inspelat i båthuset där Christer och Maud bjöd nära och kära på bröllopsmiddag. Jag lyckades se programmet på datorn i efterhand genom att gå in på Svt:s sida.( Susanne Alvengren ( vet faktiskt inte hur hon stavar sitt namn) Har betytt mycket för många av oss i familjen.)
Här gratulerar jag min bror efter bröllopet, mina gratulationer hjälpte dock föga, för verkligheten och sjukdomen kom i kapp, trots ett sagolikt bröllop.
Lyckan blev för kort och tills döden skiljer er två kom alltför snabbt.
Att livet inte är rättvist det vet vi väl alla.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril