Här fortsätter det att hända saker

Jag brukar tänka efter före så att bilderna kommer i den ordning jag önskar, men det blev inte riktigt så den här gången. Skall jag vara riktigt ärlig så orkar jag inte bry mig så mycket om det, jag skyller på värmen. Lotta håller koll på Zherry, än är de små inte så vana att vara ute.
Nu får vi nog kolla vems är vems egentligen??

Julie är väldigt försynt och vänlig, det är ju för första gången som hon inte är yngst i familjen.

Kryddan är fascinerad.


Vera är väldigt deltagande.

Här är det nåt som inte stämmer??

" Yossan och matte gossar"

En del tänker ( precis som jag) varför vara (/ göra) som andra?? när man kan vara sig själv( gå sin egen väg)??

Kloklippning nu igen!! Lotta övervakar att Zippo klarar av det hela, eller är det mitt handlag hon vill kontrollera?

Efter släk träff, kloklippning och än en gång känslan av gräs under tassarna, då behövs det rast/vila.










Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril