En del

blir större,och större. I kväll har jag känt att det har rört på sig i magen på Vera.
Tänk ...det är lika fascinerande varje gång. Nu börjar jag verkligen fundera på vad som gömmer sig bakom Veras beslöjade blick.
Om ungefär en vecka , så vet vi.
Med tanke på detta så har jag snart semester, vilket kan vara en fördel om det nu åter är dags att sova på( madrass)på golvet.


Ing-Marie du får nöja dig med en bild i svart/vitt på Merry
( blivande mormor)
eftersom det var blixt ljus i ögonen och inte rött, så blev det inte bra i färg, inte ens efter ett besök i photofilter.

Ingo.....och jag har en sak gemensam,
för även på min begravning hoppas jag att någon av mina anhöriga kommer i håg att jag vill att MY WAY skall spelas.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril