Home Sweet HomeSweet.....

Eller hur blir det nu?? när Sweet flyttat hem till sin nya familj??
Jag vet inte om sola i Karlstad skiner i dag ( det gör den här)men,
jag är ganska säker på att Sweets matte strålar av glädje över att ha den lilla ulltussen i sin närhet.
Förhoppningsvis är övriga familjen lika lycklig.Sweet tar plats i Daniels knä ganska omgående, Cute vill också bli vald
( hon har ju ingen aning om hur många som verkligen velat ha henne,& hon är ännu så länge ovetande om att hon flyttar på lördag)
Andreas blir attackerad av Tekla och jag tror faktiskt att han njuter av stunden.

Klart att Stella ser till att få uppmärksamhet,"skäggiga Damen" är inte direkt blyg av sig.


Kryddan var faktiskt lite "deppig" när Sweet hade åkt, gick runt och sökte efter henne , gnällde lite.
Men som ni ser så har hon ju gott om tid att se till att Cute kommer i fin form.
Håll huvudet högt och kroppen i form, det tror jag är Kryddans valspråk .




Kommentarer

LAINE sa…
Stackars lilla mamma Kryddan inte roligt när barna en efter en flyttar hemifrån. Den enda sol som visat sig i Karlstad idag är Sweet och hennes familj, jag lovar att hon inte hunnit längta hem. Daniel och Andreas har underbara minnen med sig från dig Lala, de/jag vill gärna hälsa på igen. Tack och må så gott allihop. Vi hörs. Kram från Sweet m familj

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril