Trött som bara den men

innan jag kryper till kojs så måste jag bara passa på att Gratta Kennelns
2 åringar, W-kullen.Den där Alpacka vallaren( Nicke) och hans syskon, ja tänka sig vad tiden rinner undan.
Jag hoppas att de alla har det bra, i Norrtäje, Lidköping , Linköping & Töreboda.
Här hurrar och voffar vi och bortsett från mig så är det väl mamma Lotta, systrarna Merry & Tekla som hojtar mest.
Mer nyheter och bilder ligger på lager, men efter att ha suttit vid datorn och redigerat ca 103 bilder tagna på förskolan i dag ( Detta efter att ha haft personalmöte) så är jag väldigt trött( inte bara i ögonen).
Tack Henke för att du bjöd på sallad & varma mackor när jag kom hem.
Natti!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril