Lite orolig

är jag faktiskt, för jag har fått uppgifter som tyder på att denne lille kille
(som nu är dryga 7 månader) kanske??? måste flytta ( IGEN!!!!)
Det är inte kul att höra, alla valpar ligger en så varmt om hjärtat & självklart vill man deras bästa.
Nå, om nu lilleman hamnade fel ifrån början pg av allergi, så hade jag ju hoppats på att hem nummer 2 skulle vara bestående .
Tyvärr , så verkar det som om hans tänder inte håller måttet, några av hörntänderna pekar tydligen i lite fel riktning.
Ja, så då får jag väl ligga sömnlös och fundera på var han hamnar i framtiden???
Tur nog så är jag ledig i morgon så några timmars sömn mindre spelar kanske inte så stor roll.
Ja, just det Cute passerade ännu en kontroll UA i dag.
( Flyttar på lördag)
Att det är snö ute kan väl nämnas så där i förbifarten, så att ni förstår att vi har både åkt pulka , gjort snögubbar & haft snökastning på förskolans gård i dag. Det var kul, mindre kul är att mag sjukan härjar och att den i flera fall har återkommit till en del redan drabbade.
Massor av handsprit har gått åt och jag tar väl sedan länge inte det som en självklarhet att jag skall klara mig, men jag hoppas på det bästa.

Kommentarer

LAINE sa…
Men om lillkillen nu bara är ca 7mån så borde han väl först få en chans att växa till sig, även en ful ankunge kan ju bli en vacker svan. Jag önskar honom LYCKA TILL och förstår din oro Lala. kram från oss alla, LoVS

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril