Nu är jag tillbaka

ni trodde väl inte att jag hade lagt av Bloggandet??
I bland finns det annat som tar tid och då får datorn helt enkelt vila i från mig eller jag ifrån den.
Nedan följer en rapport om Sweet i sitt nya hem. Ingen kan väl undgå att lägga märke till att hon ser ut att klara av attacken från unghunds monstret relativt bra.
Där efter behöver man vila& närhet.

Samt mera vila & en viss distans.


Efter det så krävs det lite skönhets sömn för att behålla platsen som prinsessa i familjen.

Kommentarer

LAINE sa…
Ja som ni ser så har den lilla prinsessan vunnit prinsens hjärta, och bara på en knapp vecka gjort sig riktigt hemmastadd tycker jag. Hela familjen låter sig charmas av hennes trevliga sätt och söta utseende. Sweet och hennes syskon önskas grattis på 3 mån dagen idag. Nu ska vi ut i snön...vov, vov. Vi hörs Lala kramar från LoVS

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril