Det verkar

att gå bra med både valpar & Vera. Jag skall väga dem snart för att kolla att de / om de växer som de skall.
Nog ser det ut att finnas mat i den mamman.
Natten var ganska lugn och det första pipet hördes inte förrän kl 04:15, därefter var det lite pip ifrån de små då & då.
Vera sköter om sina små väldigt bra och jag undrar om hon tillhör ur typen, som kommer att "spy "upp mat till sina telningar när det är dags för annan föda än modersmjölk??
Henric har varit hemma stora delar av dagen ,så jag att kunde lämna Vera i hans vård en stund, för att mildra mitt dåliga samvete från gårdagens uteblivna promenader med övriga hundar.
Nu snöar det.




Kommentarer

Kristina sa…
vilka sötingar. Hoppas allt går bra.
Ett tips oss bloggare emellen, det är svårt att se den lilla texten mot den rosa bakgrunden, hade svårt att hitta var jag skulle klicka för att kunna lämna en kommentar. Vi ses!!
LAINE sa…
Oj oj de är underbara, och den vackra modern kan inte bli ljuvligare. Tusen pussar på henne och de små. Kram till dig Lala du är väl ledig till veckan kan jag tro. Hälsn. LoVS

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril