Det var minus

6 grader i morse när jag skrapade bilrutorna.
Trots detta så hade vi planerat att gå i väg i arbetslaget, med "våra " barn ner till Båtklubben i Gränna hamn för att grilla korv.
Nu blev det som vi hade planerat och vinden låg på i från öst, så det var okej( fast det var lite knepigt att få fyr på veden i blåsten) nere vid Vättern så är västlig vind värst.
Jag slutade tidigt i dag och väl hemkommen så ville jag gärna fortsätta njuta av SOL & SNÖ.
Henric var väldigt upptagen med att stycka 2 rådjur, så han uppskattade att några av hundarna gick i väg ett tag.
Det blev en härlig promenad, solen sken , termometern visade på -1.
Kameran kom med på turen och min målsättning var att ta en bra bild av Tekla.
Nu blir det inte alltid som man har tänkt sig.
Av Vera fick jag däremot en ( i mitt tycke, en väldigt bra bild).
Den bilden får ni dock vänta på.
Vera försöker hålla i gång, men just nu är Tekla snabbare.

Full fart framåt.



Kommentarer

Kristina sa…
fy vad kallt ni har.... här är det nog över 20 grader plus. Vi hörs

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril