Magnus!!!

Ja,men de sägs att Ugglor är kloka,eller hur??? Då blir jag ju minst sagt förvånad när Magnus fredagsdrink består av Carlshamns Punsch
( hm... skall jag ta bort länken till hans sida?).
Jag kan väl inte påstå att Punsch står allra överst på min önskelista, men OM man nu skall dricka Punsch så...måste ju ALLA som läser denna blogg förstå att då är det ju CEDERLUNDS som gäller.
Jag tänker i övrigt inte försöka slåss med vår ur dåliga uppkoppling & lägga in några bilder.
Förhoppningsvis är min ork och mitt tålamod större snart och framförallt så hoppas jag att både telefonen &/ bredbandet så fort som möjlig återkommer med optimal styrka.

Kommentarer

LAINE sa…
Blä för punsch inte ens arméns ärtsoppa kan förhöja smaken. Men det är klart blir man bjuden på Cederlunds så spottar man inte i glaset,hi hi. Hoppas ni mår bättre än bredband och telefoni. Här är det prima liv. Må så gott. Kramar från LoVS

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril