Lagt Pussel

har vi väl gjort med våra tider i dag. Jag har jobbat i dag& Henric har varit med hundarna,på kvällen var det tvärt om.
Jag noterade dock med glädje att jag klarade mig utmärkt utan helljus under hemfärden som skedd straxt efter kl 17.
Så vi går väl mot ljusare tider, med sedvanlig men ändå alltid lika förvånande hastighet.Den yngsta damen i familjen börjar bli så fet så att hon ser sprickfärdig ut.
Fotot är sedan i går så hon har lagt på sig åtskilliga gram sedan dess.
Tänk om Olivia kunde öka i vikt i samma takt, önska kan man ju alltid.
Nu är det åter tid att inta min plats brevid Veras bädd.

Kommentarer

LAINE sa…
Underbart att se den lilla tösen vid gott hull. Mycket Veramjölk och många pussar blir det förstår jag, precis så ska det vara. Ja det vore väl önskvärt att lilla Olivia också ökade i vikt, vi tänker på henne. Sweet mår alldeles utmärkt och hon skänker oss massor av skratt varje dag. Kolla upp hennes stamtavla, hon är en blandning av iller, surikat, ekorre, cirkushäst och en massa annat. Just nu sover hon, även en liten busunge behöver vila emellanåt. Många kramar från oss alla. LoVS
I.S sa…
Underbart att se henne växa ,kommer säkert att bli en riktig trulsa ,nu när hon är ensam om maten . Jaa ,vi får verkligen hoppas att Olivia oxå kommer att öka i vikt . Olivia vore väl ett passande namn på valpen ,de är så söta båda två .Det vore väl ett minne för Olivia att få en valp döpt efter henne när hon va här samtidigt som Vera skulle valpa .
Sköt om er Kramizar från oss .

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril