Vårsolen

har flödat över trakten vilket gjort att både folk & fä har njutit av -1 näst intill vindstilla och SOL. Tekla
Men vadå??? en sån lustig fågel i björken.
Men va???f...Snälla husse kom ner!!!
Även om huset är litet så behöver du väl inte bygga bo i träden.
Tänk på att jag så lätt får svindel.

En fika där kan jag tänka mig i solens sken, fast än så länge behövs det väl ett sittunderlag på stolaen.
Hmmm, tänk en solig sommar kväll med en Campari i handen.
fantasi har jag alltid haft.




Kommentarer

LAINE sa…
Jag ser att Tekla njuter av solen och den värme som den säkert ger.
Men Henric jag undrar om det blir så mycket varmare där uppe i björken. Du måste nog mycket högre för att få mer värme från solens strålar...? Lala jag tror att jag hellre nappar på ditt förslag en Campari, fågelsång, vackra papilloner och ljummen luft. Det är livet det, ha det bra. Kram LoVS

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril