Med en

telefon som är ur funktion., den slutade fungera 19:20 i går kväll( men ringde 3 ggr utan inkommande samtal runt 14 slaget i går kväll, inte kul tyckte jag som redan lagt mig), samt ett bredband som fungerar betydligt knackigare än ett uppringt modem någonsin gjort, så var det inte lätt att försöka uppdatera Hemsidan.

Det finns en gemensam nämnare i bland de 3 tikarna på startsidan och det är Merry.

Rapport om lill valpen, ja vad säger man?? hon är fet och rund som???? det vill till att hon inte välter över på rygg för då är hon nästan lika utlämnad som en sköldpadda.

Den unga damen på fotot ovan heter Fleur Avec Coleur och är en Maja dotter.

Som ni ser så finns det snö även i Slovakien.

Trött är jag efter bristfällig sömn i drygt en vecka, men som vanligt ser jag fram emot att det är FREDAG i morgon.

Inte bara fredag utan även LÖN!!!

På tal om lön, hur skall man kunna betala räkningar när bredbandet sackkar efter och hänger sig så som det gjort idag??

Det är vid sådana tillfällen som det inte är kul att sitta med ett gäng räkningar och det kopplas ned innan transaktionen är slutförd.

Om jag nu bortser i från eventuella kommande problem med datorer, så vill

jag än en gång hylla ljusets återkomst.

Trots att jag började ganska tidigt i morse så slapp jag sätta på helljuset.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril