Budapest



Nu undrar jag varför? Blicken flackade iväg.
Jag var inne på skk´s hemsida i går för att kolla lite på utställningar 2008.
Jag vet ju att det är Världsutställning i Stockholm i början på Juli,
men min blick for vidare och fastnade på Europa utställning i Budapest ( oktober tror jag det var) nu har det ända sedan dess grott en tanke i mig.
Är det möjligt??? att jag och någon av mina hundar kommer dit??
och OM vi skulle komma dit hur skulle det gå till?
Jag kör ju inte själv genom Europa i höstmörker, det pallar varken rygg, nerver eller mörkerseendet för.När jag kommer " hem" till Stockholm, parkerar jag gärna vid Blåsut och tar mig fram med ett av mina två favorit transport medel, T-bana eller fötter. Trots det har tanken på Budapest slagit rot och tänker inte försvinna i första taget, vi får väl se...vad som sker kanske en bussresa eller flyg eller...?? I övrigt så har jag fått kommentar om att jag inte är nervös när jag går in i ringen!!! Nå, det är väl en sanning med modifikation, nervös kanske inte är rätt ord, men jag har en önskan om att mina hundar skall komma till sin rätt och då är jag väl inte tillräcklgt proffsig och fokuserad. fast för det mesta har vi det ganska kul i ringen och det uppväger väl en del av mina brister.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril