Söndag i november

Merry håller koll på ungdomarna
Lotta på span efter snö??


Även om jag har deppat ihop över kompisens ihjälbitna Pappis så har det varit fullt ös på hundarna vilket kan ses på en av bilderna. Ses & ses det är väl så att de racade så snabbt så man knappt ser att det är Papilloner på bilden. Men kul hade de.


I morgon är det jobb igen,
jag hoppas att febern är borta då. Svärföräldrarna kommer på besök och skall stanna några dagar, det är väldigt trevliga människor men besöket blir ju så mycket trevligare om jag är frisk & kry.
Nog klagat på krämpor.
Jag som är ( frivilligt) TV lös kan rekommendera en DVD- film vi såg i går med Jack Nicholson & Helen Hunt / Livet från den ljusa sidan, så ni som sett Life of Brian kan ju ana vilken melodi jag visslat på idag.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril