Apropå blogg inlägg

Merry kan faktiskt vara still fast inte allt för långa stunder i vaket tillstånd, hon kallas ju inte alerta Märta utan anledning
Valpen på bilden är DH´s Vanessa som nu är dryga 10 månader.


Det där med blogg inlägg är ett lustigt fenomen. Om / när jag skriver så händer det förvisso att jag i bland får kommentarer eller e-mail om vad jag skrivit eller om bilderna.

När jag inte skriver något inlägg, då får jag via mail lite skäll... det förväntas tydligen att jag skall skriva varje dag, annars!!!

Nå, det är väl kul, det betyder att det där ute finns några som håller koll på en del av vad jag gör.

Jag vill också tipsa er att läsa Anne B´s senaste blogg.

http://senilahunden.blogdog.se/blog.html
Där får man lära sig hur en riktig förare är och det handlar definitivt inte om bilar.

Troligen är väl de som bäst skulle behöva läsa det inte mottagliga för det faktum att hundar skall tränas med glädje.

Detta oavsett vad vi vill att de skall göra.

Merry och Lotta blev ögonlysta i går och resultatet UA.


Kommentarer

Vi i Lkpg är imponerade av din frekvens på blogginläggen...vår blogg har tyvärr blivit lite eftersatt på senare tid...det finns ju så mkt som ska ske varje dag. Vi tittar varje dag på din blogg och förvånas och ibland även avundas dina inlägg. Keep up..Hörs!!

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril