Stackars "lilla" Jimny



För er som vet något om bilar så kanske ni hajar att det är problem med vår lilla Suzuki Jeep. När Henric körde i väg till Jönköping i kväll för att hålla kurs i jägarskolan, ja då var det inte halt eller busväder
på något vis på E-4:an.
Trots hyfsade väderförhållanden så blev vår lill bil illa tilltygad av en herre som svängde in alltför snävt efter att ha kört om. Jag har ännu inte sett eländet. Bilen är körbar, men att komma ut på förar sidan är inte enkelt, enligt telefonrapport.

Kommentarer

Är Henric oskadd? Antar det, i annat fall brukar man ju inte bry sig så mycket om skadorna på bilen:) Himla träligt! Hoppas den andra herrens försäkring täcker skadorna! Nu kan Gustav sluta klaga på mig att jag tar för lång tid på mig att svänga in i högerfilen när jag övningskör...
Linda

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril