Bloggen är bra till mycket!!!


Så nu har jag en tilltänkt reskamrat till Budapest.


Det har sina fördelar att "tänka" offentligt i bland.


Det är ju mycket som kan hända innan oktober 2008, men ändå nu är vi minst 2 om planerna.


Ja, självklart kan ett löp spoliera det hela,men nu har Kryddan fått rabies vaccination nr 2 och Maja sin första, kanske jag sätter igång med Julie eller Vera också, då borde jag ha garderat mig, så vida det inte just då är en valpning på gång, hundarna lyckas ju inte alltid tima det så som man önskar.


I övrigt så sitter jag alltför mycket på Kennelklubbens databas och gör provparningar på de som snart skall sätta i gång att löpa.


I bland önskar jag att jag var lyckligt ovetande om en hel del när det gäller avel, men faktum är som på så många andra områden ATT ju mer man vet desto svårare blir det.


Brewitz, jag har gjort reklam för Goggo, så får du ett samtal från Norrköping framemot våren, så kan det tänkas att jag är skyldig.

Den nya designen på bloggen beror på att jag inte tyckte att snön passade så bra till höstfärger.
Tyvärr fanns ingen julröd bakgrund.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril