En egen " farfar"

Julie har funnit ännu en ny vän
En egen " farfar" ska väl alla ha.
Lennart föll pladask för hennes charm & det var ömsesidigt.
Nu har Ulla & Lennart återvänt till Västervik och jag var nästan förvånad när jag kom hem över att Julie inte blivit med smugglad i deras packning.
På gårdagens länk finns mer att läsa i dag, men det behövs fortfarande näsdukar. Jag som läste det på min lunch rast möttes av lite undrande blickar innan mina tårar hunnit torka.
I kväll har Alla förskole avdelningar i Gränna haft föräldrarmöte. Det kändes lite segt att stanna kvar när arbets dagen var över, men vi har trevliga föräldrar och stämningen mellan oss personal är väldigt god, så tiden rann undan i ett nafs. I morgon är en annan dag, vi hörs.
Lala

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril