Snön ligger kvar

Visst var det vitt på marken innan jag kröp till sängs, men att det skulle ligga kvar trodde jag väl inte.
Julie har haft lite fnatt av nyhetens behag, men hon vänjer sig väl med både snö och slask. Att se en hund uppleva snö första gångerna ger anledning till många leenden.
Bilderna är från en av dagens promenader. brr... det var kallt om fingrarna att fota.

I morgon bär det i väg till Mjölby ,
Julie skall debutera på Östergötlands Kennelklubbs valp utställning.
Vinterdäcken har husse satt på, och vänninan Ann G blir upphämtad 09:15. Julie badade förra helgen så det får räcka med borstning, hon lär väl se ut som en sockervadd i alla fall. Jag skall dock se till att mina byxor matchar hennes utställnings koppel.
Jag vet att Sudden/ Xolo är anmäld, så förhoppningsvis träffar jag honom och hans familj .

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril