Grått och disigt






Kryddan girar babord. Ja hon är inte trebent men blev "fångad" mitt i en sväng.

Vera är också på väg någon stans ser det ut som.



Jag är lite trött i dag, men vädret gör säkert sitt till.Det var skönt att sluta tidigt och komma hem medans det fortfarande var ljust, ja så ljust som det nu kunde bli i dag. Jag fick gott om tillfälle att vara ute med hundarna. Jag vet ju att de har det väldigt bra i husses sällskap men jag vill också vara med dem. Så en eftermiddag med bara dem och mig kändes riktigt lyxigt. Hur kul det än är med gäster så är det skönt när livet i hemmet återgår till det normala igen. Jag skall så småning om krypa ned med en bra deckare, men än återstår en del att göra och en sväng till eller två ut på tunet. I morgon är det FREDAG.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril