Nu är det ljud igen!!!!


Ja, jag skrev rätt. Tack Anders för tipset! jag vet inte om du läser detta,men jag vet att Ilona blir besviken när jag inte skriver. Nu hoppas jag att du Anders får en tack kram från mig via din hustru. Jo, tipset du gav mig stämde ju! VARFÖR SKALL DET VARA ENKELT SÅ ATT GRÖN KONTAKT GÅR IN I GRÖNT HÅL?? DET GÖR DET JU PÅ ALLA ANDRA DATORER JAG VARIT I KONTAKT MED , MEN DENNA RELATIVT NYA SKAPELSE MED WINDOWS VISTA HAR JU TYDLIGEN ETT LJUDKORT SOM INTE FÖLJER REGLERNA. NU HAR JAG ÄNTLIGEN FÅTT LYSSNA TILL PIANO BROTHERS OCH ÄR DET NÅGON SOM INTE FÅTT DET MAILET SÅ HÖR AV ER FÖR DET ÄR BÅDE SE OCH HÖR VÄRT, FAST DET LÄMPAR SIG INTE FÖR EN OFFENTLIG E-MAIL ADRESS.


I MORSE, -8 ! DET VAR KALLT OM BAKEN OCH KNÄNA, EFTERSOM JAG SOM VANLIGT KLEV UT PÅ FÖRSTA MORGON RUNDAN MED HUNDARNA ENDAST I FÖRD MORGONROCK. VISAR TERMOMETERN DET SAMMA I MORGON SÅ LÄR DET BLI LÅNGKALSONG PÅ.


DENNA DAG HAR FÖR MIN DEL I VISS MÅN GÅTT I SLÖHETENS TECKEN, JA, JAG BEHÖVDE TA DET LUGNT.

HENRIC HAR TILLBRINGAT STÖRSTA DELEN AV DAGEN I SKOGEN, PÅ JAKT OCH DET BLEV BYTE NEDLAGT.

I MORSE TÄNKTE JAG N´MIG ATT DAGENS RUBRIK SKULLE BLI GYLLNE MORGON, FÖR DET VAR UNDERBART VACKERT NÄR SOLEN KLEV UPP OCH FÖRGYLLDE MIN DAG. TROTS DETTA SÅ MED SNÖ PÅ MARKEN BLEV DET MEST ETT SILVRIGT SKEN ÖVER TILLVARON.

HUNDARNAS KVÄLLSPROMENAD VAR LITE SPÖKLIK, FULLMÅNEN SKEN OCH SNÖN LÅG SOM ETT TÄCKE ÖVER ÅKRAR OCH ÄNGAR.

NÄR VI KOM HEM IGEN HADE MÅNEN GÅTT I MOLN.
Farfar har fått en utskrift av bloggen med honom och Julie. Okej! han kan inte säga det rakt ut men jag vet att han är stolt.

Kommentarer

I.S sa…
Kramen är levererad ,skönt att du fick igång den ,det blir betydligt roligare med ljud .
Kramar från oss tvåbenta och fyrbenta Ilona & Anders

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril