Stjärnklart

En jycke skall på utställning i morgon,men alla är nybadade. Näej, inte alla. Stella slapp av 2 anledningar 1, hon har inte samma kam och borste som de övriga, 2 ,hon får inte plats i diskhon.
(Hunden på bilden är Web Master och han bor i Norrtäljetrakten, son till Lotta och därmed halvbror till Merry)
Nu när jag ser dem ny badade så önskar jag ju nästan att någon mer varit anmäld!!!
I första hand Merry som faktiskt är riktigt slank och snygg,dessutom är pälsen riktigt bra, dock icke perfekt.
Nu skall jag sova några timmar innan jag skall upp och fixa fika och mackor till ut färden.
Jag får med mig Catarina från Silkywinds kennel som supporter.
Förväntningarna är väl inte så höga, hunden är vacker, men otränad och det finns ingen annan än mig själv att skylla på.
Jag tror ju alltid att det hinner jag, så är plötsligt dagen D inne.
Med Maja är problemet att efter sin valpkurs en gång i tiden , så sätter hon sig ned när jag står stilla.
Nåväl, ni som gillar Maja kan ju hålla tummarna.
Natti

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril