Växjö


Här är Destiny Height´s teamet som i dag var i Växjö på internationell utställning.

Den yngste på bilden Sudden/ Xolo blev 2:a bästa han valp med HP.

Mamma Maja/ Quelle Coleur, blev 2:a i öppen klassen med CK och reserv i Konkurrensen.

Med Tanke på att det var första gången någon av dem ställdes ut inomhus, så skötte de sig bra bägge två.

Jag träffade många trevliga människor och hade en trevlig dag runt ringen.

Ett extra Grattis till Suddens matte Anna och till Anita ( Min Webb Master) med Phalenen Joy, samt ett stort tack till min supporter och även chaufför Catarina från Silkywinds.



Kommentarer

Catarina sa…
Supporten hälsar att även hon hade en MYCKET trevlig dag. Trodde ju att jag skulle vara helkoncentrerad på placeringar och annat viktigt att anteckna i programmet nu när jag själv inte ställde ut, men inte då. Så fråga inte mej om placeringar :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril