Det ska va......


Husbil!!!

Jag som gammal Scout har väl alltid campat i naturen, i litet tält eller vindskydd, på cykeloch kanot semester eller fjällvandringar. Nå nu är jag ju faktiskt 50+, och kroppen har lite svårt att åla in och ut ur tält. Granris gillar jag , men kan hända en madrass gör att jag blir lite mer rörlig?? Men, se husvagn är inte, aktuellt!! Jag vill fortfarande ha friheten att slippa i från campingplatser. Ja, men jag är ju egentligen eremit, ni vet ju att jag bor på vischan. Det gör jag ju för att jag gillar att ha privatliv och utrymme för det.( vilket jag gillade även utan hund innehav). Denna dag, har varit väldigt trevlig, vi ; Henric, Stella, Kryddan, Julie och jag har besökt våra vänner på Silkywinds kennel i Norrköping. I planerna ingick även att vi skulle beskåda husbilen de har till salu och jag är.....såld, så även maken.

Blir det nu som vi hoppas så har jag eget ordnat boende på många utställningar framöver och dessutom kan Henric och hela hundgänget hänga med i bland när det passar oss alla. Så se upp i Norge och i Skåne, för att inte tala om Piteå, som jag skulle vilja komma till.Tack Catarina, Jonny, Josefin & hundarna för god mat och trevligt umgänge. Att kolla in Corvetten och höra dess sång väckte ju minnen till liv, men det är ändå Husbilen som kommer att uppta mina drömmar.
Den "lille" Teddy björnen som toppar inlägget är Silkywinds Astro Boy, ett stort charmtroll.




Kommentarer

I.S sa…
Det med husbilen låter ju lovande .
Vi ses kanske i bushen .
Kram Ilona och Anders

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril