Värre än vanligt


Tröttheten alltså, det känns som om jag ännu inte riktigt vaknat och då börjar det snart bli tid att sova. En jobbig dag med flera i personalstyrkan frånvarande pg av sjukdom. Även barnen börjar bli sjuka, så barn antalet var inte det vanliga. Jag har pratat med Anne B i dag och jag håller med om att Ugglas Blogg är kul, tips för den som behöver underhållning.
Snö på bilden , det är önsketänkande, jag behöver lite ljus i tillvaron.
Gäsp!!! kanske inspirationen infinner sig i morgon???
Nu har jag knappa 2 timmar på mig att bestämma om jag skall ta med någon Jycke till Göteborg på utställning i Januari ( 3). Oj!!! Nej jag går ut en liten kvälls sväng innan jag bestämmer mig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril