Vid dagens vandringar




Kunde jag konstatera att det föreligger ingen större fara för bränder i skog och mark, jag hoppas bara att vägarna inte rämmnar så som de gjorde i sommras.

Jag vill ju gärna kunna nå E-4:an på fredag.

Lite stök och städning, tvätt och dylikt som inte hinns med i veckorna, det är vad jag "roat" mig med i dag.Jag har även varit ute på logen och fyndat, lite porslin som vi inte har packat upp ännu, samt 2 kjolar som väl kan komma till användning?? Kavajen som jag letade efter för att ha på mig i utställningsringen, den lös med sin frånvaro??

Jo, just det jag har klippt mig!! Ja, Linda jag vet det finns bra frissor, din syster bla, men jag hinner ju aldrig stämma träff med en sådan, suck!!

Nå, väl håret är nu ca 2 dm kortare och det känns som en befrielse, konstigt att de svallande lockarna som gjorde sig så bra innan håret blev grått, nu mest är i vägen. Det är bara att konstatera att det är många år sedan jag sprang på Atlantic och Cafe Opera.

I sanningens namn så trivs jag nog bättre här med mina hundar än att frottera mig med kändisarna på Stockholms barer.
Brewitz, gurkorna har jag inte hört förr men min bror brukar säga att man inte skall kasta spjut i Barracuda tält!!

Kommentarer

Det brukar ju bli fint när du klipper dig själv så det är ju onödigt att betala dyra pengar för att någon annan ska göra det åt dig! 2 dm, det var mycket! Växer ditt hår också som ogräs?
Linda

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril