GOD JUL

Här är "min" julgran, den har jag hälsat på i flera dagar och jag måste säga att den gjorde sig ännu bättre i går, när den var frostig i grenarna samt omgiven av vit pudrad mark. Ja, men på gårdagens väldigt sköna promenad hade jag inte kameran med.
I dag var det blåsigt och väldigt grönt, men ändå skönt.


Delar av gänget spanar ut över nejden, Kryddan njuter av spännande dofter.

Vi som i denna familj är frivilligt TV - lösa har förmånen att kunna äta när vi själva vill och har lust.
Så nu är älg köttbullarna klara och snart skall vi väl se till att duka fram det vi önskar.
Men ni som lovat att spela in Karl-Bertil Johnsson, det vore kul om ni kom i håg det, för nu är det 3:je julen utan Tage Danielssons sympatiska röst.

Till er alla från oss alla
en riktigt skön och lugn jul


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril