Med livet och bilen som insatts


Witch Craft/ Sizzla är hunden på fotot, en tjej med ös vad det verkar eller kan det vara en Papillon med fart, från Destiny Height´s så klart??
Oavsett hur ni tolkar denna Action bild så är Lotta /Pappilove´s Happy Go Lucky mamma och Golden Leaf´s BoyToy pappa, till detta "underverk"

Vägen hem var mycket lång, ja det är den inte i vanliga fall men dimman som rådde i kväll var av den tjockleken att jag tror inte att hastigheten överskred 50 vid så många tillfällen. Den människa som var ute och gick längs vägen i mörker och dimma utan reflex, kan tacka sin lyckliga stjärna att jag inte körde på, hoppas att eventuella efterkommande bilar också missade personen i fråga. Hemresan fick mig många gånger att undra vart vägen tog vägen??
I detta inlägg blev det ett långt avbrott.2 telefonsamtal och en middag med tillagnings tid för mig.
Men nu är jag tillbaka, fylld av veg, vårrullar , majs tomater och energi.
Kollegorna, de som är friska är på Julbord nere i Gränna i kväll.
Jag kunde inte hänga på eftersom Henric arbetar både kväll & natt, men jag hoppas att de som är i väg har kul och äter god mat samt att de överlever eventuell bordsplacering.

Kommentarer

Lala!! Börjar du bli senil??? Att du tände första ljuset på en lördag det hade jag överseende med, men nu har du fuskat den här veckan oxå.............Imorgon, söndag är det andra advent, fast man kanske har andra seder på landet.......haha

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril