SKKs Hemsida


Nu har jag varit inne och skrivit in 2 regnummer på anmälningen till Göteborg, därefter tog jag mig en x-tra funderare, gick tillbaka till datorn och tryckte på ångra. Det var inte fegheten utan snarare plånboken som styrde mitt val. 750:-för 2 hundar+ resa mm, den 3/ 1.Jag får hoppas att eventuell valpning framöver inte krockar med både Malmö utställningen och Lilla Stockholm. Till i slutet av februari kanske Kryddan kan komma i fråga också om pälsen fått lite fart. Vilka 2 jag hade skrivit in kan ni ju få fundera över.

Har föresten fått veta att 95 pappisar är anmälda till Älvsjö, man kan ju undra vad man skall där och göra, bortsett från att träffa trevliga vänner och bekanta samt handla en del.( onödigt?? fast förra årets julfäll skall bli ett nöje att lägga fram till hundarna snart)

Nu skall jag lösa lite korsord innan ögonen förhoppningsvis faller igen.

I morgon är en lång dag som dessutom har en personal konferans som final för att fira tisdagskvällen.

Kommentarer

Kristina sa…
Hej kära kollega. Personal konfen blir det inget med för min del. Ligger ner bäddad ytterligare några dagar.

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril