Vinter??

Man kan tro att det är Halloween fest på bilden, men den visar bara att det blev aldrig ljust i dag.
Vackert vinterväder var det ju inte i dag, men vi hade det ändå skönt och trivsamt i skogen.

Anne det är inte jag som tänder stjärnorna ( ljusen)inte ens Eva Dahlgren utan Anita, men hon bor ju också i Småland så det är väl en lokal trevlig tradition. Förresten du som äter semlor i oktober skall väl inte snacka om fusk!!!

I dag har vi faktiskt fått umgås Henric och jag, så trevligt att hinna prata lite mer än bara praktiska detaljer.

Vi har stökat runt i köket på eftermiddagen och fick till en riktigt god middag och till det massor med sallad.

I kväll blev det även FILMTIME vi har sett Dansa med Vargar. Det är en film som håller än, jag har faktiskt bara sett den en gång tidigare för sådär en 6-7 år sedan, men jag blir lika förbannad nu med när jag ser hur dumma människor kan vara .

Dumma mot både människor och djur.

Jag drar faktiskt en liten parallell med demonstrationen i Salem i dag som jag har uppfattat som urartad, men jag skall in och kolla nyheterna på datorn straxt innan jag ger mig på något som jag inte vet så mycket om.








Medan jag väntar på att videosnutten skall laddas upp ( att den lilla snutten kan ta så lång tid på sig, hoppas att jag valde rätt snutt)kan jag ju lägga in en bild till från i dag.

Ja den skulle ha kommit här men hamnade överst, jag tycker för det mesta att jag har hand med tekniken, men här blir det inte alltid som jag önskar.


Kommentarer

Oj!! Det där med semlorna hade jag helt glömt bort.........ja du ser, man ska inte kasta gurka i växthus....Ses snart!!!
Kram!

Populära inlägg i den här bloggen

Okej,nu är det nog

Ja, äntligen kan jag Blogga igen!

Att vara Fjäril